دشت
دشت

دشت

#45

امروز به حدی آدم دیدم که فکر کنم برای یک سالم کافی باشه 

انقدر انرژیم رفته که اصلا حس یه دانشجو در شروع ترم دو رو ندارم بلکه انگار در پایان ترم پنج هستم، خسته و بی حوصله 

دارم به این فکر می کنم برسم به شهر دانشگاه باز باید برم بین آدم ها! اوه نه من یکم استراحت لازم دارم 

میزان دوست داشتن یک آدم به چی بستگی داره؟ به رفتار اون آدم 

قبلا چون مادرم رو خیلی دوست نداشتم خودم رو سرزنش می کردم، چرا بقیه بچه ها مادر هاشون رو دوست دارن ولی من نه؟ پس مشکل از منه! ولی حالا می فهمم، هرچقدر که اون بچه ها مادرهاشون رو دوست دارن، صد برابر اون محبت دیدن 

نظرات 2 + ارسال نظر
نازگل دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 16:51

میزان دوست داشتن یک آدم به چی بستگی داره؟ به خیلی چیزها و مهم ترینش زبان عشقش که شاید با شما تفاوت داره

باور کن من انقدر دنبال این زبان عشق گشتم، ولی هیچی پیدا نکردم

monparnass سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 01:37 http://monparnass.blogsky.com

" حالا می فهمم، هرچقدر که اون بچه ها مادرهاشون رو دوست دارن، صد برابر اون محبت دیدن "

این گفته ات عین حقیقته
در روابطمون با دیگران هم وضع حاکمه
اگر صد واحد به کسی محبت کنی
شاید بیست واحدش رو بهت برگردونه
وگرنه همینطوری نمیشه انتظاری از کسی داشت
بقول معروف تا دونه نکاری
انتظار محصول رو هم نباید داشته باشی.

خداروشکر بالاخره یه نفر حرفم رو فهمید :))
قطعا همینطوره، این پایه همه ی روابط هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد