دشت
دشت

دشت

#61

یه دختری هست توی کلاسمون که ترم اول جلف ترین دختر کلاس بود، از رفتار و تیپ و قیافه اش و آرایشش جلف بودن می بارید، این دختر با مودب ترین و از نظر همگان بهترین پسر کلاس رل زد و تا الان که ترم دو هستیم تصور همگان این بود که چقدر دختره شانس داره، پسره مذهبی هست و کم کم تیپ و قیافه دختره هم تغییر کرد، دیگه خبری از اون لباس های کوتاه و رنگ جیغ، اون آرایش های غلیظ نیست، حتی رفتارش هم سنگین تر شده، گویا قرار نامزدی و عقد رو هم گذاشتن و خانواده ها هم در جریان هستند، خلاصه که بنده به شخصه فکر می کردم این دختر عجب شانسی داره، تو زمونه ای که پسر خوب پیدا نمیشه این یه خوبش رو پیدا کرد، تا اینکه چند روز پیش توی جمع نشسته بودیم و این دختر داشت در مورد پسره حرف می زد، از اینکه به مانتو هاش گیر میده، به آرایشش، نه تنها خودش بلکه مادر پسره هم بهش گیر میده! هنوز حتی نامزد هم نیستن، به اینکه دختره با یه همکلاسی یا همکار پسر حرف بزنه گیر میده، حتی به ارتباطش با دوست های دخترش هم گیر میده، می گفت که خیلی خیلی پسره رو دوست داره و به خاطر اون داره کوتاه میاد، به خاطر اون کلا داره یه آدم دیگه میشه، یهو وسط جمع زد زیر گریه و گفت کاش اونم یکم کوتاه می اومد، کاش کمتر بهم گیر می داد، اونقدر تعجب کردم که پا به پای دختره گریه ام گرفت، اصلا فکر نمی کردم این دختر انقدر تحت فشار باشه، چون از اون دخترهاست که خیلی  شاد و شنگول بود، الان مدام داره میگه چرا انقدر زود رل زدم چرا عجله کردم و از طرفی هم اونقدری وابسته اس شده که نمی تونه دل بکنه، بدبختی اینجاست که پسره خیلی خیلی زبون چرب و نرمی داره طوری که همه ی ما فکر می کردیم بهترینه، حالا به دختره گفته باید چادر بپوشی اینم قهر کرده که من چادر نمی خوام، مادر دختره هم به دخترش گفته تو اگه اون پسر رو دوست داشته باشی به خاطرش چادری هم میشی! یعنی فکر کن پسره انقدر زبله که حتی مخ مادر دختره رو هم زده!

یه دوستی داشتم دوران راهنمایی خیلی درسش خوب نبود، چند روز پیش شنیدم دندانپزشکی تهران قبول شده، حقیقتا حسودیم شد چند لحظه بعدش شنیدم که خودکشی کرده و هفته پیش خاکسپاریش بوده!

خاک تو سرم اگه بخوام باز هم خودم و شرایط و موقعیتم رو با دیگران مقایسه کنم و فکر کنم اونها از من بهتر هستن 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد