دشت
دشت

دشت

#36

با درخواست انتقالیم مخالفت شد :))))))))

ترم دوم هم همینجا هستم :))))))

نظرات 1 + ارسال نظر
monparnass سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 14:34 http://monparnass.blogsky.com

ایرادی نداره
بعضی دانشگاه ها مثل سگ هستند
گاز بگیرن ول نمی کنن
رفتی توش تا فارغ التحصیل
یا اخراج نشی ازش نمی تونی بیای بیرون !!!
من هم همونطوری که قبلا بهت گفتم
یه مقطعی تقاضای برگشت به استانم رو داشتم
که از لحاظ سطح نمره پذیرفته شدگان پایینتر از دانشگاهم هم بود
ولی مخالفت شد
فکر کنم مسایل مالی و بودجه اختصاص یافته به دانشگاه
این وسط معیار تصمیم گیری هاشون باشه
وگرنه به اونا چی می رسه امثال من و تو کجا درس بخونیم ؟

دقیقااااااااا همینطوره
آره خب انتقالی که بگیری کل پول رو باید بدی به دانشگاه مقصد بنابراین برای دانشگاه مبدا نه تنها سودی نداره بلکه ضرر هم داره:) ولی من موندم اگر نمی خوان به کسی انتقالی بدن پس واسه چی این گزینه رو هم گذاشتن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد