دشت
دشت

دشت

#51

گفته بودم میلی به دیدن فصل سوم هانیبال ندارم؟ 

خب امروز فصل سوم رو تموم کردم:) و فقط می تونم بگم زیبا، زیبا، زیبا بود 

اون سکانس یکی مونده به آخر فوق العاده بود، اون آغوش، لذتش رو از اینجا می تونستم حس کنم! 

با اینکه اکثرا عاشق شخصیت هانیبال هستن ولی من تا ابد دوستدار ویل باقی می‌مونم 


نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل یکشنبه 19 فروردین 1403 ساعت 18:53 https://travisbickle4.blogsky.com/

من ندیدم سریال رو

واسه سال2013تا1015هست
خیلی خیلی خوبه
البته میزان بالایی از خشونت و قتل هایی رو داره که تا حالا تو هیچ فیلمی ندیده بودم
به طور خیلی خلاصه بگم در مورد یه قاتلِ روانشناسِ آدمخواره به اسم هانیبال
البته شخصیت ویل گراهام هم هست که تقریبا پلیس و هست دارای قوه تخیل خیلی قوی
و داستان حول محور رابطه هانیبال و ویل می‌گرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد